Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Zakoupené produkty můžete vrátit bez udání důvodu, ale budeme vděční za jeho uvedení. Informace využijeme při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.
  • Zboží můžete vrátit odesláním zásilky na vlastní náklady.  
  • Po předchozí domluvě je možné také osobní předání v Bruntále.

 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ ZASLÁNÍM NA ADRESU E-SHOPU

  • Vyplňte formulář_Odstoupení_od_smlouvy nebo takové prohlášení vlastnoručně napište. 
  • Formulář Odstoupení od smlouvy a kopii nákupního dokladu lze odeslat elektronicky na e-mail info@joginky.cz
  • Pečlivě zboží zabalte a odešlete na adresu:

Jogínky

Martina Sedláková

Jiráskova 11

792 01 Bruntál

 

Prosíme o dodržení následujících podmínek:

  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a musí obsahovat vše, co bylo součástí balení.
  • Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.

 

DALŠÍ INFORMACE:

  • Přijetí vráceného zboží Vám potvrdíme a pošleme peníze zpět na účet.
  • Nezapomeňte proto do formuláře Odstoupení od smlouvy uvést Váš bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě od 5 do 14 dnů, dle platných ustanovení. 
  • Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.
  • Prosíme, neposílejte nám zásilky na dobírku! Zásilka nebude převzata.
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrní službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

Ke stažení:

formulář_Odstoupení_od_smlouvy

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměna zboží není možná. Pokud chcete zboží vyměnit, doporučujeme využít možnosti odstoupení od smlouvy (viz. vrácení zboží) a poté zadat novou objednávku. Děkujeme za pochopení. 

 

REKLAMACE

 

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě Jogínky.cz platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.


 
REKLAMACE ZASLÁNÍM ZBOŽÍ

  • Důkladně vyplňte Reklamační formulář
  • Preferujeme zaslání vyplněného reklamačního formuláře a kopie nákupního dokladu elektronicky na info@joginky.cz. V opačném případě je vložte k zásilce. 
  • Pošlete reklamované zboží na adresu:

Jogínky

Martina Sedláková

Jiráskova 11

792 01 Bruntál

 

  • Reklamace jsou zpracovávány v průběhu 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 

 

DALŠÍ INFORMACE:

  • Přijetí reklamovaného zboží Vám potvrdíme.
  • Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.
  • Prosíme, neposílejte nám zásilky na dobírku! Zásilka nebude převzata. 
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

Ke stažení:

Reklamační formulář

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení