Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Zakoupené produkty můžete vrátit bez udání důvodu, ale budeme vděční za jeho uvedení. Informace využijeme při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.
  • Zboží můžete vrátit odesláním zásilky na vlastní náklady.  
  • Po předchozí domluvě je možné také osobní předání v Bruntále.

 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ ZASLÁNÍM NA ADRESU E-SHOPU

  • Vyplňte formulář_Odstoupení_od_smlouvy nebo takové prohlášení vlastnoručně napište. 
  • Formulář Odstoupení od smlouvy a kopii nákupního dokladu lze odeslat elektronicky na e-mail info@joginky.cz
  • Pečlivě zboží zabalte a odešlete na adresu:

Jogínky

Martina Sedláková

Jiráskova 11

792 01 Bruntál

 

Prosíme o dodržení následujících podmínek:

  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a musí obsahovat vše, co bylo součástí balení.
  • Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.

 

DALŠÍ INFORMACE:

  • Přijetí vráceného zboží Vám potvrdíme a pošleme peníze zpět na účet.
  • Nezapomeňte proto do formuláře Odstoupení od smlouvy uvést Váš bankovní účet. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě od 5 do 14 dnů, dle platných ustanovení. 
  • Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.
  • Prosíme, neposílejte nám zásilky na dobírku! Zásilka nebude převzata.
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrní službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

Ke stažení:

formulář_Odstoupení_od_smlouvy

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměna zboží není možná. Pokud chcete zboží vyměnit, doporučujeme využít možnosti odstoupení od smlouvy (viz. vrácení zboží) a poté zadat novou objednávku. Děkujeme za pochopení. 

 

REKLAMACE

 

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě Jogínky.cz platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.


 
REKLAMACE ZASLÁNÍM ZBOŽÍ

  • Důkladně vyplňte Reklamační formulář
  • Preferujeme zaslání vyplněného reklamačního formuláře a kopie nákupního dokladu elektronicky na info@joginky.cz. V opačném případě je vložte k zásilce. 
  • Pošlete reklamované zboží na adresu:

Jogínky

Martina Sedláková

Jiráskova 11

792 01 Bruntál

 

  • Reklamace jsou zpracovávány v průběhu 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 

 

DALŠÍ INFORMACE:

  • Přijetí reklamovaného zboží Vám potvrdíme.
  • Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.
  • Prosíme, neposílejte nám zásilky na dobírku! Zásilka nebude převzata. 
  • K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

Ke stažení:

Reklamační formulář